Inici

Fundació BCN Formació Professional relaciona el sector productiu i la formació professional a la ciutat de Barcelona. Fomenta la coordinació entre centres de formació, Administració i teixit empresarial

OVERVIEW

This domain fundaciobcnfp.cat currently has a traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have sifted nineteen pages within the domain fundaciobcnfp.cat and found ninety websites referencing fundaciobcnfp.cat. We have discovered five mass networking platforms possessed by this website.

FUNDACIOBCNFP.CAT RANKINGS

This domain fundaciobcnfp.cat has seen alternating amounts of traffic through the year.
Traffic for fundaciobcnfp.cat

Traffic ranking (by month) for fundaciobcnfp.cat

Traffic ranking by day of the week for fundaciobcnfp.cat

Bemen 3 Formació Professional Barcelona

Administració de Sistemes Informàtics i Xarxes. Atenció a les Persones en Situació de Dependència. Curs de Monitors de Lleure.

Fundació Comtal

Carrer Sant Pere Mitjà, 81. ENTREGA DE DIPLOMES DEL PROJECTE CONSTRUEIX-TE. Entrega de diplomes de la 2ª edició del projecte Construeix-te. Carrer Sant Pere Mitjà, 81. La popular cuinera donarà una classe als joves del PFI a la nova cuina de la Fundació Comtal. Sant Pere Mitjà, 81.

Institut Moisès Broggi

CFGS Imatge per al Diagnòstic. CFGS Imatge per al Diagnòstic. Departament de visual i plàstica. CFGS Imatge per al Diagnòstic. La Brogginale de 1r de Batxillerat.

WHAT DOES FUNDACIOBCNFP.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundaciobcnfp.cat Mobile Screenshot of fundaciobcnfp.cat Tablet Screenshot of fundaciobcnfp.cat

FUNDACIOBCNFP.CAT HOST

We observed that the main root page on fundaciobcnfp.cat took one thousand eight hundred and fifty-nine milliseconds to stream. I could not detect a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider fundaciobcnfp.cat not secure.
213.27.211.180

SERVER OPERATING SYSTEM

I observed that this website is implementing the Apache/2.2.22 (Ubuntu) PHP/5.3.10-1ubuntu3.5 with Suhosin-Patch os.

Inici

DESCRIPTION

CONTENT

This domain fundaciobcnfp.cat states the following, "El projecte TLN MOBILICAT té lobjectiu de promoure la inserció laboral de qualitat de graduats en formació professional mitjançant la creació dun itinerari personalitzat dacompanyament i suport amb aprenentatge pràctic i formatiu en empreses de la Unió Europea." Our analyzers observed that the webpage stated " Entra al Circuit de la Innovació amb lFP." The Website also stated " Generació didees de lalumnat dFP, per donar resposta a tres reptes reals, que NO són del món del motor i que el Circuit de Barcelona-Catalunya es proposa per als propers anys." The website's header had Fundació as the most important keyword. It was followed by BCN, Formació, and Professional which isn't as highly ranked as Fundació. The next words the site used was f bcn fp. Ajuntament de Barcelona was also included but could not be understood by web engines.

VIEW OTHER DOMAINS

Què és la FundacióBit? Bit en primera persona

Crear un entorn empresarial favorable a la innovació.

Fundació Bizcabar

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. La Fundació Bizcabar destina recursos propis i de totes les empreses o persones que ho vulguin, a projectes impulsats per entitats sense ànim de lucre que ho necessitin.

Fundació Bonanit Atenem persones sense llar

Èxit del concert dels Rotary per a la Fundació Bonanit. El concert solidari del Club Rotary. A favor de la Fundació Bonanit. El Teatre Tarragona, amb cabuda per 700 persones, es va omplir per contemplar el concert de les bandes de grau professional dels conservatoris de la Diputació de Reus i Tarragona.

Bloc de la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura

Dissabte, 8 de novembre de 2008. La nostra companya i coordinadora del curs, aquesta vesprada penjarà les fotos de la sessió de blocs. Dimecres, 5 de març de 2008.